2006/12/05

00064

Praga Khan - Breakfast In Vegas


Nawet w centrum handlowym znajdę coś dla siebie. Poza tym mam niepotrzebną paczkę precelków, książkę o smacznym tytule 'martwe dziwki ida do nieba' ( o której nic nie wiem, ale sam tytuł mi wystarczył żeby ją kupić ), 2 niepotrzebne dwumetrowe przedłużacze do słuchawek ( a także słuchawki z mikrofonem, dzięki czemu mogę edukować muzycznie znajomych ). Mam też kurtkę po którą wyszedłem ze swojego hermetycznego świata do samej świątyni szatana, ale postanowiłem skupić się na rzeczach mniej istotnych - takich po które wcale nie jechałem i które mi nie były potrzebne.
Wiwat szalona konsumpcjo i chudy portfelu!


Pozatym ostatnio odkryłem nowe regały w bibliotece na mojej uczelni i bardzo radośnie oddaję się czytaniu 900 stronnicowej książki o photoshopie, co to by w koncu się tego nauczyć i książkę Jakoba Nielsena na którą biernie polowałem od dłuższego czasu.

Brak komentarzy: